Crowdfunding Casa del moviment
€3,580
of €10,000
51
Donations
Scroll down for English
Estem molt contents i agraïts d’haver trobat finalment un espai a on iniciar el nostre somni. El projecte de la Casa del Moviment va néixer fa uns anys, fruit de les nostres ganes per crear un espai propi i ara podem dir, que aviat el compartirem amb tots vosaltres.
CdM és una llar on poder experimentar, descobrir, compartir i construir una comunitat on recolzar-nos mútuament en el camí cap a la felicitat, exploració personal i la salut.
Al cor de barcelona, a 5 min de Plaça Espanya, A CdM tindrem classes de Dansa Contemporània i Ballet dirigides a nens, adolescents, adults i professionals, en català/castellà i anglès. Jams de Contact Improvisation i una classe de Moviment Suau per a majors de 50 anys.
A més, oferirem classes de Ioga diàries (Jivamukti Yoga i Hatha Vinyasa), Entrenaments Personals i Teràpies.
Hem començat les obres, però necessitem la vostra ajuda per acabar-les i poder gaudir d’un espai per fer créixer una comunitat!
Hem de construir la tarima de dansa, el linòleum, miralls i barres i per això demanem el vostre suport econòmic.
ENG